Anty-Greenwashing Basic: [Szkolenie] Intuicja nie wystarczy
Cele szkolenia, czyli jak skorzystasz:
Zrozumiesz, co kryje się pod pojęciem greenwashingu i jego rodzajów, na jakich polach działalności firmy może wystąpić i jakie negatywne konsekwencje może wywołać.
Poznasz obowiązujące i nadchodzące regulacjame oraz dobrei praktyki, które ustanawiają ramy odpowiedzialnej komunikacji.
Wykształcisz anty-greenwashingową intuicję na podstawie przykładów z praktyki.
Nauczysz się zasad kształtowania komunikacji w sposób odpowiedzialny, w tym poznasz listę praktyk zakazanych.
Otrzymasz gotowe narzędzia: podsumowanie najważniejszych polskich regulacji anty-greenwashingowych i checklistę odpowiedzialnej komunikacji.
Wyjdziesz ze szkolenia z zestawem gotowych narzędzi – podsumowaniem najważniejszych polskich regulacji anty-greenwashingowych oraz checklistą odpowiedzialnej komunikacji.

Termin: wktórce więcej informacji
Dlaczego z nami?
Program stworzony razem z praktykami
Nasze szkolenie powstało w konsultacjach z osobami z rynku, które mierzą się na co dzień z wyzwaniami greenwashingu i ESG. Dzięki temu odpowiada na realne potrzeby, a nie teoretyczne problemy.
Przystępnie, jasno i na temat
Naszym celem jest przekazać Ci wiedzę w maksymalnie uporządkowany, prosty i przyjazny sposób. Tak, abyś po szkoleniu mógł/mogła od razu wykorzystać ją w swojej pracy i uniknąć ryzyk związanych z greenwashingiem.
Prawna wiedza w przystępnym wydaniu
Szkolenie poprowadzi prawniczka z doświadczeniem pracy z biznesem, która na co dzień wspiera firmy w obszarze ESG i greenwashingu. Zamiast prawniczego żargonu otrzymasz jasne, uporządkowane informacje o regulacjach i konsekwencjach prawnych – podane prostym językiem, z przykładami z rynku.
Doświadczenie w komunikacji marketingowej
To nie tylko teoria – zdobędziesz wiedzę od ekspertki, która wspierała dziesiątki firm w tworzeniu odpowiedzialnej, wiarygodnej komunikacji. Pokażemy Ci sprawdzone rozwiązania i narzędzia, które realnie działają w praktyce. Dzięki temu zakończysz szkolenie z poczuciem, że masz odpowiednie kompetencje, by tworzyć odpowiedzialną komunikację.


